Job 80 van 357


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke Customer Service Officer - Kontich


Functie

  • Fulltime positie
  • Je komt terecht in een hecht team waar collegialiteit centraal staat

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is actief op de industriële B2B markt en maakt deel uit van een grote Amerikaanse multinational. Op de werkvloer in Kontich heerst er echter een warme familiale KMO mentaliteit. Ze zijn actief op zoek naar een Customer Service Officer die tijdelijk bij hen aan de slag kan.

Omschrijving

  • Orderverwerking
  • Offertes opvolgen
  • Uitgebreid en internationaal klantencontact. In deze rol ben je nauw met hen in contact en anticipeer je op veranderingen.
  • Klanten informatie geven omtrent producten
  • Administratieve opvolging

Jouw profiel

  • Je hebt reeds professionele ervaring binnen customer service of gelijkaardige commercieel, administratief ondersteunende functies
  • Je bent vlot in het Nederlands en Engels
  • Je hebt een vlotte kennis van Excel en hebt ervaring in een ERP systeem
  • Je bent gemotiveerd en leergierig
  • Je neemt initiatief en bent verantwoordelijk
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)

Aanbod

  • Familale werksfeer
  • Interessant en gevarieerd takenpakket
  • Glijdende werkuren (40uren week)
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week

Solliciteren